Kami & Shaklee, Kisah Kami

Tips Untuk Bantu Cerahkan Kulit

Tak tahan nak gelak. 😂

Alhamdulillah, selamat dah sampai rumah. Selesai urusan outdoor buat hari ini.


Ni gambar masa singgah sekolah tadi, tempat kerja suami. Jalan2 tengok pekerja buat penambahbaikan kelas. Saya & Yusuf pun ikut je la.

Kelakar je tengok si kecik ni, sambil jalan ikut abinya drpd belakang, dia boleh copy paste segala kelakuan & dialog abinya. Ummi perhatikan je, memang segalanya hampir sama pulak tu. 😄

Abi cakap kat telefon, Yusuf pun buat gaya sama & ulang cakap dialog yang sama. Cepat2, ummi sempatkan snap satu gambar. Ehe.

Alahai, abaikan kulit suamiku yang agak sedikit gelap itu. Maklumlah baru je balik drpd aktiviti perkhemahan & berkawad. Takpe, minggu ni kita top up Vitamin C ye. Nanti doublekan makan dengan ESP. InsyaAllah, akan beransur cerah semula. 😚

Oklah, nak sambung agenda kat rumah pula. Nak siap2 standby gosok baju juga ni untuk majlis kahwin esok. Eh, terlebih semangat la pula, macam kami je nak majlis esok. Mungkin sebab semalam la ni, bertemu semula tarikh nikah kami. 😘

#spontanYusuf #ceritakami
#shaklee #kelasmemanah #balmtasneem

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge