Umum

Tips Elakkan Lenguh Ketika Membuat Aktiviti Rumah

Yusuf yang aktif 🙂

Macam biasa, setiap hari mesti akan layan Yusuf bermain. Bila dah namanya anak lelaki, kekadang umminya ni, kena la jadi kuda, jadi motor la..tp seronok jgk..boleh elakkan drpd gajet. 😆

Alahai anak, nak ditolak mmg tak sampai hati la..sbb ini je la momen yg ada. Tak lama pun. Sampai masa dah besar nnt, mesti Yusuf akan ada kawan2 sendiri, masa tu dah takde la asyik nak berkepit dgn ummi je. Sebak pulak ummi. 😭

Bila Yusuf dlm fasa aktif sekarang ni, memang ummi pun kena aktif sekali. Syukur sgt, walaupun ummi ni kecik je orangnya tp tetap kuat utk layan anak lelaki ummi ni. Setakat ni, mmg takde rasa lenguh2 atau sakit2 belakang. Takde rahsia pun. Antaranya, konsisten makan Ostematrix ni je. Mmg best.

Buat para ibu & bapa yg aktif, mmg kami sgt galakkan utk amalkan.👍😊

#ostematrix
#bukansekadarkalsium
#pelbagaifungsi
#badanlebihcergas

With love 🙂 Norazean Musa 013-9415831

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge