Umum

Tips membakar lemak dengan mudah

Set vitamin mengawal lemak
Syawal ke-3 dah kita..syukur 🙂
kami masih bersiaran di kg halaman.
Oh ye, ini bukan kuih raya edisi terkini ye..hihi

Tp, 3 sekawan ni lah yg bantu kami utk menikmati segala menu raya dgn senang hati..ehehe..boleh la maintainkan berat badan walaupun terlebih makan.

Raya2 ni, tak sempat lg nak pi jogging ke dll..utk bakar lemak2..hehe..
Yg plg mudah..kami makan je lecithin, omega, alfalfa ni..dapatlah elakkan lemak & kolesterol drpd berkumpul dlm badan..terus je dpt diangkut keluar dan dibuang..lega sesangat tau..

Badan pun sihat dan berat pun maintain 

Ada satu cerita, masa 1 Syawal baru ni..ada makcik ni tegur en suami, katanya, dia hampir tak kenal en suami..sbb sekarang dah berbeza sgt..badan dah kurus berbanding tahun lepas yg masa tu badan sgt berisi & chubby. Ehe, senyum kesyukuran, kami berdua. 

Salah satu tipsnya, yg ada vitamin…mesti mkn secara konsisten…yg belum ada vitamin…mesti dapatkan segera…
Simple sgt kan, kemudian kami seimbangkan dgn amalan pemakanan sihat & amalan bersenam.

Mudah je kan, kami boleh…
Kawan2, mesti boleh jgk…
Oklah, jom sambung agenda raya hari ni…yg belum ada vitamin, makan berpada-pada ye…ehehe

#3syawal
#tipsihat
#tsunamishaklee
#ourshakleestory
#founderAsSaffworks

diarisihat.blogspot.com

With love 🙂 Norazean Musa 013-9415831

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge