Umum

Bersihkan rumah dengan Basic H Yang Tiada Toksik

Basic H Serbaguna
Walaupun sedih nak berpisah dgn Ramadhan, tapi tetap kena menerima kedatangan Syawal dgn penuh rasa syukur :’)

Ok,
kelengkapan pakaian seisi keluarga (dah setel sblum bln puasa lg..
kuih/kerepek/biskut raya utk kedua belah family & kampung
(dah setel, bersederhana je..sikit pun takpe asalkan ikhlas..jgn banding2 dgn adik-beradik yg lain ok..hehe)

utk kemas2 rumah mcm mop lantai, lap tingkap
(gunalah Basic H organic..mmg best..alahai tertinggal kat kampung pulak..tp ok2, masih sempat nak bersihkan sblum 1 Syawal..ehe..
Best sgt sbb cecair Basic H ni semulajadi tiada toksik, diekstrak drpd jagung & kelapa je..tak perlu nak bilas pun..lepas tu tahan lama..boleh sampai setahun..sgt menjimatkan..guna sikit je campurkan ke dlm air..ehe, cuba la..baru boleh percaya..hii)

Ada lg bbrp checklist lain..tp ini je la dlu nak share..
Checklist bila dah jadi isteri & ummi..hihi 

Jom tukar kpd yg semulajadi…

#OurRamadhanDiary
#MesraAlam #Berkesan #BasicH
#tsunamishaklee

With love 🙂 Norazean Musa 013-9415831

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge