Umum

Pencuci Muka Semulajadi Yang Sangat Best Dan Tahan Lama

Pencuci Muka Semulajadi NutriWhite

Selalu cerita pasal vitamin yg kami makan je kan..
Kali ni, kami nak share pencuci muka yg kami guna..hihi
Semestinya, yg semulajadi & bebas bahan kimia jgk. 😊

Bukan hanya vitamin shj ye, kegunaan harian mcm sabun basuh baju, pencuci pinggan, skincare pun ada. Nnt hari lain, kami share ye. 😉

Bagi kami, yg bestnya NutriWhite ni sbb ia drpd bahan semulajadi, gabungan 16 botani/tumbuhan dari serata dunia. Antaranya, ada Strawberi Begonia, Alga Hijau, Rumpai Laut, Aloe Vera, Mulberry & 11 lagi botani yg lain.

Jadi, kami rasa sgt selamat & fresh je bila sapu kat muka. Hihi. Terbayangkan tumbuhan2 segar ciptaan Allah. Takde la rasa ada bahan2 kimia duk sapu2 kat muka. Ehe. Tak kisah la, ada iklan hebat pencuci muka apa sekali pun. Tidak akan kami hirau, tidak sesekali berpaling tadah. Ewah. Hii 😍

Sbbnya lagi, ia sgt menjimatkan. Sebelum ni, pakai jenama lain, dlm 1-2 bulan mesti kena beli je. Tapi, NutriWhite ni boleh tahan sekitar 6 bulan, tu kami guna utk berdua suami isteri. Maknanya, kalo guna seorang je, boleh tahan setahun la. Wah. Best ke best?

Kalo dulu, gi mana2 atau balik kampung, jenuh nak bawa pencuci muka sorang satu yg berasingan. Sekarang ni, senang…bawa satu je. Semua orang boleh guna. Jimat ruang. Hehe. 😁

Kami tak kisah pun, nak percaya atau tak payah percaya pun boleh. Syaratnya, kena cuba sendiri dulu. Barulah boleh percaya & dapat rasa sendiri nikmatnya.
Ok, masih sempat lagi utk kelihatan berseri di Aidilfitri. Jom semua. 😊

Akhir sekali, smg kita semua dipermudahkan utk beramal di 10 malam terakhir Ramadhan ni ye.
All the best. 😘

#20Ramadhan
#NutriWhite
#SemulajadiSelamatBerkesan
#tsunamishaklee

With love 🙂 Norazean Musa 013-9415831

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge