Umum

Minuman Berkhasiat Untuk Buah Hati Yusuf

MealShakes Best 🙂

Ini lah ia minuman utk sarapan anak teruna kami 😆

Mujur botol MealShakes tu besar, kalo tak mmg dah selamat dibuka oleh en Yusuf, yg pandai buka sendiri vitamin yg dia makan..mcm omega, chewable vitamin C, lecithin..hihi 😁

MealShakes ni, mmg kami satu family minum. Sbb ia sesuai utk semua, tak kira dewasa mahupun kanak2. Utk Yusuf, mmg akan campurkan 1 sudu kecil Mealshakes dlm air susu dia tu.

Bila ada anak yg sedang membesar dan aktif ni, mmg kekadang pemakanan dia pun tak menentu. Paling ketara, nak makan sayur..huhu..kekadang pandai pulak dia memilih..tak nak makan.😥

Tu yg MealShakes ni mesti ada buat kami, dah bukan pilihan, tapi diperlukan. Sbb kandungan MealShakes ni adalah dprd bahan semulajadi : buah-buahan, sayur-sayuran dll. Jadi, dapat la melengkapkan nutrisi yg kurang drpd pemakanan seharian si anak. Dan pada masa yg sama, teruskan praktis anak utk makan sayur & makanan sihat yg lain.😃

Yg best lg, MealShakes ni memberikan tenaga jgk. Lagi2, masa bulan puasa ni.  Terutama utk anak2, mmg perlu supaya ada tenaga sampai waktu berbuka.

Bila anak2 sihat, kita pun rasa bahagia sgt. Smg kita semua dipermudahkan utk berikan makanan yg sihat & berkhasiat buat anak2 dan dpt tinggalkan makanan ringan yg tak berkhasiat. 😊

#Multivitamin
#SeisiKeluarga
#tsunamishaklee

With love 🙂 Norazean Musa 013-9415831

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge