Umum

Krim Serbaguna Yang Sangat Berkesan & Bebas Bahan Kimia

Krim Herbal Blend Shaklee

Merasmikan krim Herbal Blend yg baru.
Yg lama, baru je habis.
Suka sgt dgn krim serbaguna ni.
Tahan lama, berbulan-bulan boleh guna dgn harga pulak tak sampai rm 30 pun..sgt jimat 

Asalnya, kami guna utk hilangkan gatal je..kena gigit nyamuk ke..semut ke..semua boleh. Tapi, macam2 dah kegunaannya, kami sapu je kat mana2, dapat lembutkan kulit dan rekahan pada tumit. Dapat kejutkan jerawat & pudarkan parut. Ehe.
Seronok! 

Masa Yusuf demam sikit pun, selalu guna utk turunkan suhu badan dia.
Utk ruam pun boleh. Selamat utk baby.
Yusuf pun dah pandai guna sendiri, kalau rasa gatal, nnt dia ambik la krim ni. Hihi. Tak risau dia terpegang, sbb krim ni selamat, ia drpd bahan semulajadi tanpa bahan kimia. 

Ni minggu depan, kami nak balik kampung, mmg akan bwk sekali krim ni.
Bila terkena gigitan nyamuk ke apa. Sapu je, selesai masalah gatal & kesan gigitan pun hilang. Hehe.

#KrimHerbalBlend
#SemulajadiSelamatBerkesan
#tsunamishaklee

013.941.5831

With love 🙂 Norazean Musa 013-9415831

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge