Umum

Tips kekal sihat dan bertenaga ketika berpantang

Assalamualaikum semua.
Hari ini teringat pula masa berpantang dulu..mmg lps bersalin kita akan rasa lemah sbb dah  banyak tenaga yg hilang.
Nikmatnya, bila dah tengok baby yg lahir tu…hilang segala kesakitan yg dirasa…ehe.

tips ibu berpantang

Tp, masa pantang dulu..ingat lg..ada kwn2 yg dtg ziarah kata : tak nampak mcm org bersalin pun…hehe…apa rahsia nya…hi
Antara yg saya amalkan :
– kena ikut cara berpantang yg betul, mengurut dah sebagainya
– makan ikut resepi org yg berpantang, tak boleh minum ais dan sebagainya
– plg best, saya amalkan Esp dan vitalea waktu pagi lps sarapan..tujuan nya utk tambah tenaga dan dpt menyusukan Yusuf dgn baik
Alhamdulillah, sepanjang berpantang..saya dan Yusuf berada dalam kesihatan yg baik.
Suplemen Shaklee ini mmg sgt membantu khusus buat ibu2 ketika berpantang.

With love,
Azean @ Ummu Yusuf
0139415831
Fb : Norazean UmmuYusuf
Pages : Tips Keluarga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge