Umum

Cara-cara menyimpan susu ibu untuk anak

Alkisahnya, masa tu dah nak hampir abis pantang, maksudnya dah nk mula bekerja kembali. Jadi, cepat2lah fikir utk buat persediaan mcmne nak buat stok susu utk Yusuf ini.
Saya pun ‘Google’ la..pastu syukur ada kawan yg pakar dalam bab penyusuan ni dan mmg dah ada pengalaman. Saya pun banyak refer kat dia je..
Antara yg dikongsikan kpd saya :
Cara simpan stok susu ibu

Cara simpan stok susu ibu

Cara simpan stok susu ibu

Cara simpan stok susu ibu

Alhamdulillah, sgt2 membantu kpd saya.

Semoga bermanfaat juga buat ibu2 semua 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge